Oplysninger om homefeeling.dk
Homefeeling.dk ejes af: Home Feeling ApS
Virksomhedsadresse:
Ryttervangen 1
7323 Give
Danmark
Telefon: +45 70 30 76 00
CVR-nr.: 41126043
Etableringsår: 2023
Email: [email protected]
Har du brug for hjælp, bedes du venligst kontakte vores kundeservice.
Betaling
Du kan betale med følgende betalingsmidler:
• VISA/Dankort
• VISA
• VISA Electron
• MasterCard MasterCard
• American Express
• ViaBill
• MobilePay
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato, hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort (VISA, MasterCard og American Express), reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Levering
Leveringstiden er 1-3 arbejdsdage.
Hvis du skal bruge dine varer hurtigere end 3 arbejdsdage, anbefaler vi, at du skriver dette i notat-feltet, eller sender os en mail. Omkring juletid og Black Friday kan der gå lidt flere dage, men vi garanterer, at alle pakker når frem inden for rimelig tid.
Ved restordre eller andre forhold, hvor levering kan forventes forsinket kontaktes du direkte af homefeeling.dk.
Alle bestillinger pålægges fragtomkostninger på kr. minimum 39,- inkl. moms. Vi sender primært pakker med Post Nord, men andre transportører kan blive anvendt. Rettidig levering forudsætter dog, at transportøren overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos disse, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
Hvis du ikke er hjemme til at modtage pakken, skal den hentes i Pakkeshop ifølge gældende anvisninger. Pakken skal afhentes indenfor 7 dage, sker dette ikke, returneres pakken til homefeeling.dk. Afhentes varen ikke, betragtes dette som fortrydelse af købet, og varen skal derfor bestilles igen, hvis kunden ønsker denne.
Levering til Færøerne, Grønland og udlandet tager flere dage.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men disse leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og dette skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var tilsigtet for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få retur afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Bemærk, returvarer sendt pr. efterkrav modtages IKKE!
Returvarer sendes til:
Home Feeling ApS
Ryttervangen 1
7323 Give
Att.: Homefeeling.dk retur
Reklamation
Der gives efter købelovens mangelsregler en reklamationsret i 24 måneder på alle varer, når du handler hos os som forbruger. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter modtagelse. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen/ fejlen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen.
Reklamerer du inden 2 måneder efter, at fejlen er opdaget,anses reklamationen altid for værende rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Hvis du ønsker det, kan du anmode om at få fremsendt en returlabel, så betaler vi fragtomkostningerne for dig. Det anbefales kraftigt, at disse procedurer følges, da de netop er skabt for at sikre dig som slutbruger den hurtigste og mest effektive behandling. Følges procedurerne ikke, må det påregnes, at behandlingstiden kan være væsentligt forlænget.
Reklemationer sendes til:
Home Feeling ApS
Ryttervangen 1
7323 Give
Att.: homefeeling.dk – Returvare
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvis du ønsker det, kan du anmode om at få fremsendt en returlabel, så betaler vi fragtomkostningerne for dig. Det anbefales kraftigt, at disse procedurer følges, da de netop er skabt for at sikre dig som slutbruger den hurtigste og mest effektive behandling. Følges procedurerne ikke, må det påregnes, at behandlingstiden kan være væsentligt forlænget.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr., mailadresse og IP adresse
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig .
Personoplysningerne registreres hos Home Feeling ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på homefeeling.dk er Home Feeling ApS
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 21. december 2023